VEM VARE?

Alla inlägg under november 2009

Av en av oss - 30 november 2009 23:38

Tumblr_ktpa68vfum1qa1fe8o1_500_large


Min enda räddning är alltså sällskap på torsdag.

För tentan på fredag kommer bli mitt första fail någonsin.


Sanna

Av en av oss - 30 november 2009 19:43

Eftersom jag inte har så mycket fantasi till att skriva ett intressant blogginlägg, så tänkte jag att jag kan svara på lite frågor, och kanske ge er lite intressanta svar istället.

Here we go:


10 Favoriter

Färg: 
svart
Band: hoffmaestro
Film: mamma mia
Bok: el choco
Sport: fotboll och tennis
Årstid: sommar och sol med en kort tajt kjol
Veckodag: fredag! att veta att man har en helt ledig morgon dag och ändå kan vara upp hur länge man vill, för man har en söndag efter lördagen?
Glassmak: halfbaked thank u very much
Tid på Dygnet: sön-mån, 22.00 ons-tors, 21.00? säger det någon något?


9 För tillfället

Humör:
depp
Smak: cola
Kläder: leggins,tischa och 'jacka'.

Bakgrund: mig själv. heheh
Nagellack: svart
Tid: 19.53

Omgivning: vardagsrummet

Irritationsobjekt: tjockisar på biggest looser


8 Första

Bästa Vän: 
Amanda Steen
Screen name: men du? det där är alldeles för svår fråga för mig
Husdjur: Tiger
Piercing: naveln
Förälskelse: Markus Johansson

Musik: schlager
Bil: epa
Mobiltelefon: nokia 3210 med rosa skal, of course!

7 Senaste

Party: 
lördags, nora 18 ååååååååår.
Mat: äpple
Dryck: cola
Biltur: från vega till torvalla
Kyss: tihihiihiii. a racooon

Spelad låt: uhm, den jag har på min playa profil:)
Tv-program: ullared

6 har du någonsin

Dejtat någon av dina bästa vänner:
nää

Brutit mot lagen: asssssåå. var ju största gangstern när jag var ung. vill inte gå in på mer. kan bli farligt. svensk maffia
Blivit arresterad: ni vet walthers slutskiva?

Badat Naken: finns det något annat sätt att bada på?

Varit med på Tv: jag säger bara paredise hotel 2010

Kysst någon du inte känner: jag säger bara, vet ni vem jag e?


 

5 Nej tack


Kläder:  leggins till kjol

Mat: lasagne

Musik: rock och techno jag spyr

Dryck: sprite

Personlighetsdrag: översittare jag spyr


 

4 Saker
 

Du gjorde igår kväll: hade julmys med mamma

Du kan just nu höra: ullareds sköna stämmor

Du kan inte leva utan: familj, vänner, cola, utlandsresor.

Som du gör när du har tråkigt: går och kollar i skafferiet, sen kylskåpet... fan det fanns inget. bakar en kladdkaka.


 

3 Personer


 

Du kan berätta allt för: Issa, Sanna, mamma och mormor.

Du tycker om: alla som är snälla. hihi

Du inte gillar: hehehe


 

2 Val


 

Kaffe eller te: olika varje dag

Vår eller Höst: våren, för då är man så glad. som flickan på russinpaketen. glad för ingenting liksom.

1 Önskan
En bra födelsedag med bra presenter eller träffa en viss aussieboy snart igen.



Det var ju inte så intressanta frågor, så då blidde det inte så intressanta svar heller kanske.


Flåt.


Majka.

Av en av oss - 29 november 2009 22:52


Okej... Känner mig så himla sämst med hela blogg grejen. Känns verkligen inte som min grej!


Den här helgen blev allt annat än vad jag egentligen hade planerat.

I fredags skulle jag bara hem efter pracs och ha en mysig kväll med Terror. Det slutatde i att Du ringde, och det blev en utekväll. Det berodde på att tess blev så jävla taggad. Kan inte direkt säga att det blev misslyckat, vi rockade rejält på dansgolvet.


Kvällen slutade i mysigt sovsällskap, och lördagen bestod utav en jävligt lång dag på donken. Usch! Tack gode gud för att man fick måla några ungar och snylta pengar utav alla som åt. Är riktigt duktigt, kanske finns någon karriär där...?


Sen skulle vi ha en lugn kväll bara Du och jag. Vilket det inte alls blev. Det blev thai mat till middag, och en sen kväll hemma hos Mathilda med mycket trevligt sällskap. Vilket slutade med att jag var ännu tröttare på jobbet dagen efter.

Min nya inställning har blivit, sova kan man göra när man är död!


You give me something that I don't have


Sofie

Av en av oss - 29 november 2009 18:30

När kidsen lekte med barbies slutade det med bröllop. Nedan ser ni den nygifta trion. Att samtliga Ken-dockor hade tappat huvudet tyder inte på en snevriden manssyn, de gillar bara inte Ken.


Josefina

Av en av oss - 29 november 2009 18:02

Själv då?



(Vi bortser från att det är Max bil, för allt som är hans är mitt och allt som är mitt är... mitt.)


Josefina

Av en av oss - 29 november 2009 01:24

Rise above.

Av en av oss - 29 november 2009 00:08

Herregud säger jag bara. 70-årskalas är inte att leka med.

Efter 7 timmar är jag helt slut. Tur att det fanns mycket vin.


Rödvin på väggar och mattor, trasiga stolar och öl överallt. Folk över 60 kan ju inte bete sig efter ett par glas, det är ju ett som är säkert. Jag tror att de dricker alldeles för sällan. För en tog det över 20 minuter att knyta skorna när han skulle hem, behöver jag säga mer?


Nu är alla på väg ut, tack för att de blir trötta fort i alla fall. Vet inte om jag hade orkat mycket längre.


Maten var bäst, såklart. Italiensk buffé. Synd att jag hade magen full av snittar & champagne när den serverades bara. Fanns inte så mycket plats över till annat.


Imorgon ringer klockan strax före sju IGEN. Globen & Stockholm International Horse Shows sista dag imorgon för i år. Första advent är det också. Glöm inte det.

Idag var kul. För en gång skull var jag den som var utvilad och obakis klockan 8 en lördagsmorgon. Vickan kom nästan direkt från kryssning och Jessica hade sovit 3 timmar. I like.

Jag drömde dock att jag var ute igår för imorse vaknade jag med en huvudvärk och ett illamående utan dess like. Tog ett tag innan jag insåg att jag bara inbillade mig. Frukost var bara att glömma men efter en toast & en kaffe på donken blev jag människa igen.

Puss på er.


Johanna

Av en av oss - 28 november 2009 18:42

Joakim Gustafsson:

asså, vi vill inte läsa vad som hänt under dagen en osv och vem som är snyggast i vampyr filmen ge oss skvaller...



Tjejer, dags att ge lite.


20090201202217

Presentation

Möt den nya trenden: Att blogga gratis.

Vi är trendsättarna.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards